เรียนลูกค้าผู้ใช้บริการ,
ตามที่ได้มี Incident เกี่ยวกับปัญหาด้าน Network ในวันที่ 18 กันยายน 2567 เวลาประมาณ 12.07 - 12.17 น. สืบเนื่องมาจากอุปกรณ์ Core Network ที่บริษัทฯ ใช้ให้บริการอยู่เกิดปัญหา และหลังจากที่อุปกรณ์กลับมาทำงานได้ เราได้ตรวจสอบดูแล้วพบว่าอุปกรณ์อยู่ในสถานะขั้นวิกฤติต้องได้รับการเปลี่ยนอุปกรณ์โดยเร่งด่วน
เพื่อป้องกันปัญหาที่อาจเกิดขึ้นได้ในอนาคต ทางบริษัทฯ จึงมีความจำเป็นที่จะต้องดำเนินการเปลี่ยนอุปกรณ์ใหม่โดยเร่งด่วน โดยจะดำเนินการในวันที่ 18 กันยายน 2567 ตั้งแต่เวลา 23.00 – 01.00 น. โดยช่วงเวลาดังกล่าว ระบบเครือข่ายจะไม่สามารถใช้งานได้
บริษัทฯ ต้องขออภัยเป็นอย่างสูงในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น และขอขอบคุณสำหรับความเข้าใจในความจำเป็นที่ต้องดำเนินการโดยเร่งด่วนในครั้งนี้
หากท่านต้องการข้อมูลเพิ่มเติมใดๆ สามารถสอบถามได้ผ่านโทรศัพท์ 02 409 0077, อีเมล support@bestinternet.co.th หรือผ่านระบบ Ticket ผ่านเว็บไซต์ https://my.bestinternet.co.th
ขอแสดงความนับถือ
บริษัท เบสอินเทอร์เน็ตเซอร์วิสโซลูชั่น จำกัด
Dear Valued Customers,
On September 18, 2024, from approximately 12:07 to 12:17, a network issue occurred due to a failure in one of our core network devices. After the device was restored to operation, our inspection revealed that it is in a critical state and requires urgent replacement.
To prevent any potential issues in the future, we will be conducting an emergency replacement of the core network equipment. The replacement is scheduled for September 18, 2024, from 11:00 PM to 1:00 AM. During this time, network services will be temporarily unavailable.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and appreciate your understanding of the urgent need for this maintenance.
If you require any further information, please feel free to contact us via phone at 02 409 0077, email at support@bestinternet.co.th, or submit a ticket through our website at https://my.bestinternet.co.th.
Best regards,
Best Internet Service Solutions Co., Ltd.
Powered by WHMCompleteSolution